Daily Life

Newsflash – 3-Stories-To-Go

7. September 2020

Von Tomaten, einer Küche und einem Design-Shop

Mutti gewährt Blick hinter die Kulissen

„Nur wenige erhalten die Möglichkeit, unsere Produktionsstätten in Montechiarugolo bei Parma zu besichtigen“, erklärt Zsuzsa Gosztola, Marketing Manager bei Mutti, die die Aktion ins Leben rief. In diesen Zeiten ist die Hürde sogar noch größer – wäre da nicht der gerade zuletzt immer stärker werdende digitale Wandel. So entschied sich Mutti dazu, die Türen zu öffnen und nicht nur geladenen Gästen einen Blick zu gewähren. Auf ihrer Facebook-Seite waren mehrere Hundert Zuschauer dabei, als die knallroten Tomatenfeldern an den Hügeln der Emilia-Romagna, die Produktionsstätte und das Headquarter besucht wurden. Foto: PR

 

Elegant Cooking

The new kitchen of L’Ottocento includes a suspended equipped island, with doors and drawers in an Alpi wood finish with a decorative texture, and a Lapitec top that extends to create a practical snack plan. The sintered stone conceals the integrated induction hob and also creates the sink. The stools are in Rubelli fabric. Image: PR

Spyder flagship store Gangnam by Schemata

„We designed a flagship store of the premium sky specialty brand Spyder in Seoul. We made a space expressing two contradictory characteristics of the brand, namely strong and exclusive luxury,and mobility that brings about constant changes. Exterior walls are composed of custom-made red to black gradient tiles, featuring Spyder’s brand colors. Black epoxy resin is poured over aslightly undulating surface of aged wood flooring, creating delicate black gradient and generating a sense of luxury. Horizontally-and vertically-movable display shelving units are mountedon rails embedded in the floor. Our store design aimed to providemobility and flexibility that allow store staff to easily change merchandise displays according to the theme of each seasonand maximize the effect of creative visual merchandising.“ Image: PR

 

© 2020 Robert’s